Kangoo Jumps – спорт, който обикваш още от първия път!

1

Василена Попова-Радичкова е пристрастен Kangoo Jumps магистър инженер. Работила е дълги години в сферата на алтернативните телекомуникации в търговската и управленческа области. През всичките тези години тренира активно: Волейбол, Лека Атлетика, Фитнес, Йога Фет Бърнинг, Kite surf, Snowboard, Kangooл. Василена е омъжена и има две деца. За себе си споделя: Обичам да се забавлявам, да спортувам, да танцувам, да пътувам, да уча, да следвам сърцето си….Затова сега и моето професионално поприще се казва Kangoo club HOBA Varna – Jump with Vasilena:) Надявам се да опитате и да успея да Ви предам емоцията и страстта към този спорт.

От няколко месеца Василена прилага мотивираща тренировъчна програма Kangoo Power, за който притежава лиценз за практика, е една отлична комбинация от танци, аеробика и подскоци върху нетрадиционни спортни обувки!

2

Как се запали по Kangoo Jump и защо реши, че това е твоя спорт?
Случайно научих за този спорт и то от социалните мрежи! Прочетох основните неща, които пишеше в интернет и най-вече къде се предлага за практикуване във Варна и много бързо се озовах на първата си тренировка! Първият път беше много различно – въпреки, че съм активен спортист, трудно издържах на темпото, но пък ми допадна чистата хореография в този спорт, чувството на еуфория, което сякаш не искаш да свършва! Kangoo Jumps е спорт, който обикваш още от първия път – съчетание от танци, аеробика, подскоци и зареждаща музика! Той увлича и събужда детето в теб!

 

Какво е Kangoo Jump, танц, аеробика или фитнес с обувки?
Всичко изброено заедно! Основните движения са много лесни, затова и програмата е подходяща за широк кръг трениращи. Като цяло подобрява силата, стимулира бързината на рефлексите и координацията между мускулните влакна.

Какво е по-различното при тренировките на Kangoo?
Kangoo Jumps спомагат за решаването на двата най-големи проблема на физическата подготовка: безопасността и скуката. Скачането помага за коригиране на когнитивни увреждания, подобрява зрение, лимфна и сърдечна система, координация, концентрация, пространственото съзнание, ритъм, поза.

Смяташ ли, че този спорт има перспективи за развитие в България?
Определено да! Този стил в аеробиката е още много млад в нашата страна. Приема се доста успешно и тепърва ще се развива като спорт!
Какво би казала на тези, които все още не са опитвали този спорт, а проявяват интерес?
Kangoo Jumps е щастие, еуфория, купон – и за възрастни, и за деца. Тези тренировки прогонват стреса, защото са наситени с много положителна емоция. С усмивка – танцувайки, подскачайки постигаш идеална форма, докато се забавляваш. Какво по-добро от това?! Не губете време, свържете се с мен, за да усетите еуфорията Kangoo Jumps!

Колко често трябва да се практикува Kangoo, за да усетиш ефекта от тренировките?
Всичко е много индивидуално, но най-общо при 3 пъти седмично посещения в съчетание с балансирано хранене (не визирам строги хранителни режими, а спазване на основни правила в храненето) ефектът е гарнатиран още на първия месец! И тайната се крие в Лимфната система. Лимфата е течност, която циркулира между нашите клетки, за да изнесе токсините от тялото ни, за да бъде то здраво. Ако ние не се движим достатъчно, токсините задръстват лимфната система и “тровят” нашите клетки. В някои места на тялото лимфната течност всъщност кристализира в целулит, който всички ние знаем, че е трудно да се премахне. Лимфната система също „наблюдава” нашия метаболизъм. Изследванията показват, че нашия метаболизъм, степента, с която телата ни горят калории, намалява, когато лимфната ни система става по-малко ефективна. При редовно използване на Kangoo Jumps, нашият метаболизъм става все по-ефективен, в резултат наподобрен мускулен тонус и регулиране на теглото. Чрез подскоците лимфата започва да се движи и да изнася токсините извън тялото. В действителност ние всъщност повторно обучаваме всяка клетка да работи така, както когато сме били по-млади. След като ускорим метаболизма си, ние ще изгорим повече калории и няма да можем да възстановим килограми, ако продължаваме да използваме Kangoo Jumps.

Кои мускулни групи развива най-добре този спорт?
Това е кардио тренировка, на която се изгарят между 800 и 1000 калории за един час. Упражненията са много динамични, те натоварват всеки мускул от тялото равномерно. Като добавим и факта, че обувките Kangoo Jumps тежат около 3.5 – 4, при постоянство ще имате винаги перфектна форма, такава че да се обръщат след вас. Това е спортът, който се бори най-успешно с проблемните зони при жените – крака, седалище, талия и освен това няма да видите целулит при жена която практикува Kangoo Jumps – страхотно, не мислите ли?!

Разкажете ни повече за обувките, които се използват при Kangoo Jumps?
Те са създадени с рехабилитационна цел, за спортисти с травми и хора с надномерно тегло. Батутният механизъм предпазва и обира до 80% от стреса на мускулите и ставите, предпазва гръбначният стълб, подобрява стойката и баланса, повишава мускулната плътност, силата и издържливостта , повишава усвояването на калций, подобрява мозъчна, лимфна и сърдечна дейност, а отделянето на ендорфин ни прави щастливи и удовлетворени!

За всички читатели на FANBOOK.BG от град Варна предостоявяме контактите за връзка и за резервация за тренировки с Василена Попова – Радичкова
FB : https://www.facebook.com/KangooclubHOBAVarna
Ph: 0888 625 736
Галерия 10, ул. Котел 10 (до операта) (0888 625 736)
Понеделник, Сряда и Петък от 18:30

GYM Palace, ул. Ян Палах 10 (052 68 55 86)
Вторник и Четвъртък от 17:30, Събота от 12:00

Спортен център ТИМ, Дворец на Културата и СПОРТА (052 62 41 14)
Понеделник, Сряда и Петък от 16:30
Вторник и Четвъртък от 9:30
Събота от 15:30

Интервю на Людмила Великова